Kādas lietas ir vērts ievērot mājaslapas uzbūves procesā

Jums ir ideāla ideja, kuru jūs esat gaidījis visu savu dzīvi.

Jūs zināt, ka kādreiz tik perfektai idejai ir nepieciešama mājas lapa, lai tā būtu vēl efektīvāka. Ne tikai kaut kāda parasta mājaslapa, viņai vajag labi izskatīties, kas ātri un skaisti ilustrēs jūsu koncepciju un kāpēc pasaulei tā ir jāaptver.

Pirmie iespaidi ir svarīgi. Apmeklējumos daudzas mājaslapas jūsu pirmā lapā izveido pirmo iespaidu. Tā uzreiz dod pirmo ieskatu uz kopējo idejas aprakstu. Jums ir jāpārliecinās, ka jūsu mājas lapa ir laipni gaidīta, kura izskatās profesionāli, un veido uzticību, atbild uz jautājumiem un sniedz idejas aprakstu.

Tad kāda ir problēma? Jūs vēl neesat kaut ko noskaidrojuši līdz šim. Jūs nevarat vienkārši pāriet uz dizainu, neapdomājot vispirms savu ideju un kāda ir tās galvenā doma, ko vajag saprast mājaslapas apmeklētajiem; nepieciešamās atbildes, kuras vajag iekļaut; spēju veidot uzticēšanos un veidu, kādā jums jānorāda idejas novirziens.

Pirmās lapas definēšana un izstrāde ir vissvarīgākā lieta mājaslapas izstrādes laikā.

Nemēģiniet steigties uz priekšu un nemēģiniet ātri kaut ko izdomāt un izpildīt. Mēģinot realizēt savas idejas bez pienācīgas plānošanas, rezultāti būs negatīvi. Neizdosies radīt to, ko vēlējaties, un tas radīs negatīvu pirmo iespaidu, ko nevarēs novērst.

Pēc tam sāciet ar plānu un atbildiet uz dažiem būtiskiem jautājumiem. Sāciet ar formālu procesu un stabilu plānu, nepārslēdzoties uz dažādām tēmām.

Vispirms sākumā noskaidrojiet, kā izskatās jūsu ideāla mājaslapa. Kādi ir jūsu mērķi? Kas jums ir nepieciešams, lai izveidotu mājaslapu? Veiksmīgas process iekļauj šādus punktus:

• Zīmola atpazīšana

• Abonenti

• Sasaistes

• Faktiskais pārdošanas apjoms

Lai palīdzētu formulēt savu plānu, jums jāzina atbildes uz dažiem kritiskiem jautājumiem, kas palīdz noteikt jūsu mērķa auditoriju. Uzdodiet sev šos jautājumus un analizējiet savas atbildes, piemēram pierakstot uz papīra, lai jūs varētu tos pārskatīt un apdomāt savas darbības.

Kas ir jūsu mērķa tirgus?

Kādas problēmas vai problēmas tām jārisina?

Kā jūs varat palīdzēt viņiem atrisināt šos jautājumus?

Kāds pakalpojums, produkts vai saturs var nodrošināt risinājumu?

Vai jūs varat sniegt sociālo pierādījumu?

Kad jūs atbildēsit uz iepriekš minētajiem jautājumiem, jūs varēsiet domāt par stratēģiju savam procesam. Jūs varēsiet plānot uz priekšu un pārliecināties, ka jūsu process ir saskaņots ar jūsu mērķiem.