Mājas lapas uzturēšanas process

Jūs maināt eļļu savā automašīnā. Jūs taisat jaunu frizūru, kad jums sāk apnikt jūsu vecā frizūra. Tikpat bieži jūs apmeklējat zobārstu. Bet vai jūs esat kādreiz aizdomājošies vai jūs pareizi uzturat savu mājaslapu?

Ja vēlaties maksimāli palielināt savus ienākumus no ieguldījumiem., un maksimāli izmantot jūsu mājaslapu, jums ir jāievieš ikmēneša mājaslapas uzturēšanas plāns. Šeit ir kontrolsaraksts, lai to sāktu.

Tīmekļa vietņu dublēšana

• Apstipriniet, ka failu un datubāzu dublējumkopijas tiek automātiski veiktas vismaz reizi nedēļā.

• Pārbaudiet, vai rezerves kopijas tiek glabātas ārpus vietnes. (Izmantojiet tādas programmas kā Amazon S3 vai Rackspace mākoņa failus)

• Atjaunojiet no rezerves vismaz reizi sešos mēnešos, lai nodrošinātu dublējumu derīgumu.

Programmatūras atjauninājumi

• Izmantojiet pieejamos drošības ielāpus programmatūrai, uz kuras balstās jūsu mājaslapa (piemēram, PHP, satura pārvaldības sistēmas, e-komercijas grozs utt.).

• Novērtējiet nekritiskos programmatūras atjauninājumus, lai uzzinātu, vai tos ir vērts piemērot.

Pārbaudiet nedarbojošas saites

• Izveidojiet saišu pārbaudītāju programmu, lai tā pārbaudītu jūsu mājaslapu un un atrastu nedarbojošas saites, kas sagrauj lietotājus un samazina meklētājprogrammu darbību.

Mājaslapas ātrums

• Izmantojiet Google PageSpeed Insights vai Yahoo YSlow, lai noteiktu problēmas, kas varētu palēnināt jūsu mājaslapu.

• Izmantojiet Google Analytics, lai noteiktu mājaslapas veiktspējas tendences (labas vai sliktas). (Doties uz Behavior Site Speed Overview)

Spams

• Ja jūsu mājaslapa pieņem komentārus vai citu saturu, ko izveidojuši jūsu lietotāji, pārbaudiet, vai nav neviena spam, kas, iespējams, bijis nokļuvis jūsu filtrus.

Funkcionalitāte

• Pārbaudiet jebkuru svarīgu funkcionalitāti, piemēram, aizpildot kontaktu veidlapas, reģistrācijas veidlapas, norēķinu veidlapas utt., Lai pārliecinātos, ka viss darbojas.

Šis kontrolsaraksts ir domāts kā minimālais sākumpunkts. Jūs noteikti varat iet dziļāk jebkurā no šīm jomām atkarībā no jūsu mājaslapas mērķiem un mērķiem.

Analītika

• Izveidojiet Google Analytics informācijas paneli, lai izceltu svarīgākās mājaslapas rādītājus.

• Meklējiet tendences (labas vai sliktas) jūsu galvenajās metrikos.

Neviens no šiem uzdevumiem neaizņem pārāk daudz laika. Jums, iespējams, ir miljons citu lietu, kas pieprasa jūsu uzmanību, bet tas ir ļotu noderīgi pievērst uzmanību mājaslapas uzturēšanai.