Neunikāls saturs- esiet uzmanīgi!

Vai var būt mājaslapa bez teksta satura? Protams, varbūt, bet jautājums ir: vai šis resurss patiks apmeklētājiem, vai tas sasniegs mērķus, kuriem tas tika izveidots. Ja tas attiecas uz komerciālām m;ajaslapām, tad īpaši svarīga ir interesanta un informatīvā teksta satura pieejamība, jo šo vietņu galvenais mērķis ir detalizēti un pārliecinoši uzzināt potenciālos klientus par uzņēmuma preču un pakalpojumu priekšrocībām.

Apzinoties to, mājaslapu īpašnieki pievērš īpašu uzmanību informācijas saturam, bet ir viens mazs nianss… Pēdējos gados internetā pastāv bīstama tendence: tīmekļa vietnēs arvien vairāk tiek saukts tā sauktais “ne-unikālais” teksta saturs. Kas slēpjas aiz tā, pēc pirmā acu uzmetiena, nekaitīgs vārds – “ne unikāls”? Šis ir saturs, kas ir daļēji vai pilnīgi dublēts vienā vai vairākos citos resursos.

Ir vairāki iemesli, kāpēc neunikāla satura lietošana ir ļoti nevēlama:

Pirmkārt, mājaslapas, kas nav piepildītas ar unikāliem tekstiem, nerada lietotāju uzticību. Īpaši šis efekts ir pamanāms, ja jūsu izmantotais teksts jau ir dublēts vairākās mājaslapās.

Otrkārt, teksti ir intelektuālais īpašums, kura aizsardzībā stāv likums. Dažiem lietotājiem rodas iespaids, ka vietnēs izvietotie teksti nevienam nepieder (īpaši, ja tiem nav paraksta un milzīgas autortiesību zīmes). Bet šī ir kļūda. Kāds ir izveidojis šos tekstus, un ir jāievēro šīs personas autortiesības.

Un, visbeidzot, ievietojot mājaslapā ne tikai unikālus tekstus, jūs varat kādreiz aizmirst par to resursu popularizēšanu meklētājprogrammās.

Plaģiāts nevirzās uz priekšu.

Tagad nevienam nav šaubu par nepieciešamību veicināt vietnes. Konkurence starp tirgū esošajiem uzņēmumiem ir liela. Ja jūs nepievērš uzmanību mājaslapas reklamēšanai, jūs riskējiet ieraudzīt to meklēšanas rezultātos simtu pirmajā vietā. Turklāt vietņu popularizēšana ir viens no rentablākajiem klientiem piesaistīšanas veidiem. Tādēļ arvien vairāk uzņēmēju pievēršas paaugstināšanai amatā kā efektīvu peļņas palielināšanas instrumentu.

Vietnes, kurās pretendē uz TOP-10, tiek stingri atlasītas. Meklēšanas roboti ir izmantoti kā objektīvie tiesneši. Pēdējā laikā meklētājprogrammas ir pieņēmušas aizvien stingrākas prasības vietnēm, tostarp teksta saturu. Tekstu unikalitāte ir viena no galvenajām prasībām.