Nopirkt mājaslapu ir kā nopirkt mašīnu, tikai grūtāk

Jūs dodaties automašīnu veikalu ar lielām cerībām iegādāties jaunu transportlīdzekli. Jūsu izvēlētais veikals ir izcils veikals, kas pārdod visu, sākot no ekonomiskiem Ford un GM automobiļiem, kravas automašīnām un minivenu, līdz luksusa zīmoliem, piemēram, Jaguar, Infiniti un Ferrari. Viss zem viena jumta! Kas varētu būt labāks?

Kad jūs ieejiet pa durvīm, jūs uzreiz vērsieties pie pārdevēja un lūdziet viņam vai viņai sniegt ātru palīdzību un atsauksmi par jaunu transportlīdzekli. Vai tas ir reālistisks pieprasījums? Nē nav īsti.

Pārdošanas personālam ir grūti iesniegt novērtējumu, jo ir tik daudz informācijas, ko viņi nezina tieši par tevi, jūsu vajadzībām un jūsu vēlmēm. Jūs varētu būt minivena vadītājs vai adrenalīna meklētājs, kam ir nepieciešams ātrums ikdienas dzīvē. Bet ja godīgi, šajā brīdī pārdevējs nezina, kurš vai kas jūs esat, un tādēļ nevar jums sākt izskaidrot, kas jums varētu būt nepieciešams vai ko jūs vēlaties.

Tas pats notiek arī kad cilvēki vēlas iegādāties majāslapu. Tāpat ka automašīnu veikalu pārdēvēji konsultē pircējus, tā arī mājaslapu pārdēvēji. Viņi saņem pieprasījumus no potenciāliem pircējiem, lūdzot sniegt ātru aplēsi par viņu tīmekļa vietnes pārveidošanu. Veicot šo pieprasījumu, pārdēvēji nevar sniegt informāciju, jo viņi vienkārši nezina, ko piedāvāt. Un tas ir pilnīgi labi, ja persona, kas pērk tīmekļa vietni, saprot, ka pārdevējs gatavojas uzdot daudz jautājumu, lai varētu palīdzēt viņu virzīties caur pirkšanas procesu un nodrošināt viņiem digitālu risinājumu, kas atbilst viņu pirkšanas kritērijiem.

Lielākā daļa no pircējiem dara vienu vai vairākas bieži sastopamās kļūdas, piemēram, nezinot, ko viņi vēlas vai ko viņiem tieši vajag, un kas atbilst viņu prasībām.

Ejot uz veikalu bez īpašas sagatavošanas var salīdzīnāt ar mājaslapas pirkšanu bez saprašanas par jūsu vajadzībām.

Ja es prasītu automašīnu izplatītāju, aplūkotunnovērtēt jaunu transportlīdzekli, tas būtu neiespējami. Iegādes izmaksas var būt no $ 20,000 līdz $ 200,000. Mājas lapas pirkšana nav atšķirīga. Izmaksas un kritēriji var atšķirties tikpat daudz.

Tāpat kā automašīnu izplatīšanai, digitālajai aģentūrai ir jāzina, kas pircējam ir svarīgs, to prasības mērķi un estētiskās prioritātes, lai tā varētu sākt sniegt ieteikumus un budžetus.