Vai tas ir dārgi izveidot savu mājaslapu?

Visiem cilvēkiem kuri vēlas izveidot un uzbūvēt savu mājaslapu vienmēr rodas jautājumi, tādi ka:

  • Cik maksā mājaslapas izveide?
  • Kādi ir apsvērumi, kurus klienti visbiežāk aizmirst, apsverot vietnes izveides cenu?
  • Kā var atšķirt plašu piedāvājumu diapazonu, lai atjaunotu jūsu vietni?
  • Kādas galvenās lietas, kurus vajag ņēmt vērā personai, kas pērk mājas lapu?
  • Pēc kādiem kritērijiem vajag izvēlēties mājaslapas pārdēvēju?
  • Kādas galvenās lietas mājaslapas izstrādātājam jāmeklē, izvēloties klientus?
  • Vai mājaslapas pircējam vajadzētu izveidot budžetu un dalīties tajā ar aģentūrām, kurās viņi tiek intervēti?
  • Kādus ieteikumus mājaslapas pircējiem vajadzētu ievērot, pirms uzsākat meklēšanu risinājumu nodrošinātājam?
  • Ātri atbildēt uz jautājumu kāds budžets ir vajadzīgs, lai iegādāties mājaslapu, nav iespējams.
  • Cilvēkiem vajag saprast, kāpēc uz šo jautājumu nav iespējams atbildēt bez papildus informācijas.

To var atkal salīdzināt ar automašīnu veikalu, kas piedāvā sākot no Ford Focus, uz Mercedes Benz pārdošanu. Ja es prasu, konsultantu vienkārši aplūkot un novērtēt manu jaunu automobili, tas būtu neiespējami. Izmaksas varētu būt no $ 20k līdz $ 200k.

Cenas noteikšana jaunās mājaslapas veidošanai nav atšķirīga.

Mājaslapas izstrādātājam ir jāzina, kas ir svarīgs personai, kas pērk šo vietni. Tas ietver viņu funkcionālās prasības, projekta mērķus un estētiskās izvēles. Neviena aģentūra patiešām nevar piedāvāt risinājumus un budžetus, vispirms neievērojot projekta prasības.

Nākamais jautājums ir kādiem aspektiem vajag pievērst uzmanību, kad vaidojot mājaslaps vidošanas budžetu. Galvenie no tiem ir sekojošie punkti:

  • Projekta mērķi
  • Funkcijas un funkcionalitāte
  • Dizaina prasības
  • Satura izveide
  • Satura migrācija
  • Meklētājprogrammas optimizācija
  • Mērķauditorijas atlase pēc demogrāfijas
  • Konkurence

Labākais mājaslapas pirkšanas process ietver pilnīgu dokumentāciju par projektu, pirms tiek izvēlēta tēma vai tiek citēta pielāgota vietne.

Ja jūs dokumentējat zināmās projekta prasības, pirms pievienojot tām emocionālo motīvu vai dizaineru, jums būs kontrolējams un metodisks process, kas orientēts uz panākumiem, nevis uz tūlītējo vēlmju apmierinājumu.

Gribētu pieminēt, ka mājaslapas iegādāšanās vai uzbūve ir diezgan sarežģīts process, kurš pieprasa nopietnu attieksmi no ikviena cilvēka.